Subject: KURZY 10.1.2001 17:19
From: <[email-masked]>
To: "kurzy" <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Jan 2001 09:23:17 -0600

KURZOVNÍ LÍSTEK 10.1.2001  17:19       http://truXoft.com/kurzy/

Zasílání KURZÙ sponzoruje:
Slapy Hrdlièka
ubytovaní a stravovaní  v penzionu a chatièkách u Slapského jezera
http://slapy.web.worldonline.cz/

================================================================
MÌNA                       KÓD         CZK  PLATÍ     ZMÌNA
----------------------------------------------------------------
Nemecká marka              DEM   17.908000  11.01   -0.439%  CNB
Euro                       EUR   35.025000  11.01   -0.441%  CNB
Britská libra              GBP   55.582000  11.01   -0.043%  CNB
US Dollar                  USD   37.241000  11.01    0.640%  CNB
----------------------------------------------------------------
Argentinské peso           ARG   63.426765  10.01   -0.193%  IMF
Australský dollar          AUD   20.782000  11.01   -0.986%  CNB
Bahrainský dinár           BD    23.860429  10.01   -0.192%  IMF
Bangladézská taka          BDT    0.776169  06.10            IMF
Belgický frank             BEF    0.868250  11.01   -0.440%  CNB
Botswanská pula            BWP    7.921572  10.01            IMF
Brazilský reai             BRR   22.594625  10.01            IMF
Bruneiský dollar           BRD   24.010728  10.01            IMF
Chilské peso               CLP    0.079986  10.01            IMF
Cínský yuan                CNY    5.063240  10.01            IMF
Dánská koruna              DKK    4.693000  11.01   -0.424%  CNB
Finská markka              FIM    5.891000  11.01   -0.439%  CNB
Francouzský frank          FRF    5.340000  11.01   -0.429%  CNB
Indická rupie              INR    0.906817  10.01            IMF
Indonézský rupiah          IDR    0.004883  03.08            IMF
Irská libra                IEP   44.473000  11.01   -0.439%  CNB
Irácký dinar               IQD   19.726500  10.01   -0.193%  IMF
Iránský rial               IRL    0.023724  21.12            IMF
Islandský kronur           ISK    0.494199  10.01            IMF
Italská lira               ITL    0.018089  11.01   -0.440%  CNB
Japonský yen               JPY    0.320050  11.01    0.756%  CNB
Jiho-Africký rand          ZAR    5.733089  10.01            IMF
Kanadský dollar            CAD   24.886000  11.01    0.778%  CNB
Kolumbijské peso           COP    0.018954  10.01            IMF
Korejský won               KRW    0.034041  02.06            IMF
Kuwaitský dinar            KWD   19.363100  10.01   -0.097%  IMF
Libyjský dinar             LYD   32.181679  10.01    0.171%  IMF
Lucemburský frank          LUF    0.868250  11.01   -0.440%  CNB
Madarský forint            HUF    0.132000  11.01   -0.587%  CNB
Malaysijský ringgit        MYR   11.029771  10.01            IMF
Maltézská lira             MTL   27.601419  10.01    0.263%  IMF
Nepálská rupie             NPR    0.577713  10.01            IMF
Nizozemský gulden          NLG   15.894000  11.01   -0.438%  CNB
Norská koruna              NOK    4.271000  11.01    0.636%  CNB
Novozélandský dollar       NZD   16.663000  11.01   -0.012%  CNB
Ománský rial               RO    24.399829  10.01   -0.192%  IMF
Pakistánská rupie          PKR    0.809265  02.01            IMF
Polský zloty               PLN    9.001000  11.01   -0.233%  CNB
Portugalské escudo         PTE    0.174700  11.01   -0.444%  CNB
Qatarský riyal             QR    11.514574  10.01            IMF
Rakouský silink            ATS    2.545000  11.01   -0.469%  CNB
Recká drachma              GRD    0.102790  11.01   -0.436%  CNB
Saudsko-Arabský riyal      SAR   11.191751  10.01            IMF
Singapurský dollar         SGD   24.010728  10.01            IMF
Slovenská koruna           SKK    0.804470  11.01    0.282%  CNB
Slovinský tolar            SIT    0.163710  11.01   -0.535%  CNB
Spanelská peseta           ESP    0.210500  11.01   -0.445%  CNB
Srí Lanská rupie           LKR    0.540535  09.01            IMF
Svédská koruna             SEK    3.924000  11.01   -0.482%  CNB
Svýcarský frank            CHF   22.992000  11.01   -0.035%  CNB
Thajský baht               THB    0.930664  02.08            IMF
Trinidad & Tobago dollar   TTD    6.680972  10.01            IMF
U.A.E. dirham              AED   11.412699  10.01            IMF
Venezuelský bolivar        VEB    0.056192  01.11            IMF
XDR                        XDR   48.613000  11.01    0.171%  CNB
XEU                        XEU   35.650000  01.03            CNB
================================================================
Kurzy oznacené CNB jsou prevzaty z Ceské národní banky a jejich
platnost je uvedená v tabulce. V odpoledních hodinách jsou vet-
sinou jiz uvádeny kurzy platné az následující pracovní den.

Kurzy oznacené IMF jsou vypocítány podle aktuálních kurzovních
tabulek Mezinárodního menového fondu. IMF pouzívá k výpoctum hod-
not výsledky na burzách v New Yorku a ve Frankfurtu. K prepoctu
na koruny byl pouzit XDR kurz CNB.

Vsechny hodnoty jsou bez záruky.

Nastavte si prosim pismo o pevne sirce (napr. Courier) a okno
alespon 64 znaku siroke.

================================================================
Tuto sluzbu Vam prinasi firma truXoft - http://truxoft.com
Piste nam na [email-masked] v pripade nejasnosti a poruch.

RUSENI A ZMENY MAILINGU NA: http://truxoft.com/kurzy/#mailing
================================================================