Subject: KURZY 11.4.2001 07:40
From: [email-masked]
To: kurzy<[email-masked]>
Date: Wed, 11 Apr 2001 00:40:36 -0500

KURZOVNÍ LÍSTEK 11.4.2001  07:40       http://truXoft.com/kurzy/

Zasílání KURZÙ sponzoruje:
PETRAK & Partner - Czech financial consulting
[email-masked]

================================================================
MÌNA                       KÓD         CZK  PLATÍ     ZMÌNA
----------------------------------------------------------------
Nemecká marka              DEM   17.788000  11.04    0.406%  CNB
Euro                       EUR   34.790000  11.04    0.404%  CNB
Britská libra              GBP   56.030000  11.04    1.061%  CNB
US Dollar                  USD   38.787000  11.04    1.097%  CNB
----------------------------------------------------------------
Argentinské peso           ARG   62.518711  11.04    1.165%  IMF
Australský dollar          AUD   19.178000  11.04    0.709%  CNB
Bahrainský dinár           BD    23.518829  11.04    1.165%  IMF
Bangladézská taka          BDT    0.776169  06.10            IMF
Belgický frank             BEF    0.862420  11.04    0.404%  CNB
Botswanská pula            BWP    7.921572  11.04            IMF
Brazilský reai             BRR   22.594625  11.04            IMF
Bruneiský dollar           BRD   24.010728  11.04            IMF
Chilské peso               CLP    0.079986  11.04            IMF
Cínský yuan                CNY    5.063240  11.04            IMF
Dánská koruna              DKK    4.662000  11.04    0.409%  CNB
Finská markka              FIM    5.851000  11.04    0.395%  CNB
Francouzský frank          FRF    5.304000  11.04    0.417%  CNB
Indická rupie              INR    0.906817  11.04            IMF
Indonézský rupiah          IDR    0.004883  03.08            IMF
Irská libra                IEP   44.174000  11.04    0.405%  CNB
Irácký dinar               IQD   19.444094  11.04    1.165%  IMF
Iránský rial               IRL    0.023724  11.04            IMF
Islandský kronur           ISK    0.494199  10.04            IMF
Italská lira               ITL    0.017968  11.04    0.408%  CNB
Japonský yen               JPY    0.311680  11.04    1.836%  CNB
Jiho-Africký rand          ZAR    5.733089  11.04            IMF
Kanadský dollar            CAD   24.821000  11.04    1.112%  CNB
Kolumbijské peso           COP    0.018954  11.04            IMF
Korejský won               KRW    0.034041  11.04            IMF
Kuwaitský dinar            KWD   19.215368  11.04    1.231%  IMF
Libyjský dinar             LYD   32.625217  11.04    1.276%  IMF
Lucemburský frank          LUF    0.862420  11.04    0.404%  CNB
Madarský forint            HUF    0.130360  11.04    0.408%  CNB
Malaysijský ringgit        MYR   11.029771  11.04            IMF
Maltézská lira             MTL   27.971872  06.04            IMF
Nepálská rupie             NPR    0.577713  11.04            IMF
Nizozemský gulden          NLG   15.787000  11.04    0.407%  CNB
Norská koruna              NOK    4.280000  11.04    0.517%  CNB
Novozélandský dollar       NZD   15.583000  11.04    0.006%  CNB
Ománský rial               RO    24.050460  11.04    1.164%  IMF
Pakistánská rupie          PKR    0.809265  11.04            IMF
Polský zloty               PLN    9.658000  11.04    0.730%  CNB
Portugalské escudo         PTE    0.173530  11.04    0.405%  CNB
Qatarský riyal             QR    11.514574  11.04            IMF
Rakouský silink            ATS    2.528000  11.04    0.397%  CNB
Recká drachma              GRD    0.102100  11.04    0.403%  CNB
Saudsko-Arabský riyal      SAR   11.191751  11.04            IMF
Singapurský dollar         SGD   24.010728  11.04            IMF
Slovenská koruna           SKK    0.801340  11.04    0.716%  CNB
Slovinský tolar            SIT    0.160840  11.04    0.356%  CNB
Spanelská peseta           ESP    0.209090  11.04    0.403%  CNB
Srí Lanská rupie           LKR    0.540535  11.04            IMF
Svédská koruna             SEK    3.815000  11.04    0.131%  CNB
Svýcarský frank            CHF   22.769000  11.04    0.530%  CNB
Thajský baht               THB    0.930664  02.08            IMF
Trinidad & Tobago dollar   TTD    6.680972  11.04            IMF
U.A.E. dirham              AED   11.412699  11.04            IMF
Venezuelský bolivar        VEB    0.056192  14.03            IMF
XDR                        XDR   49.283000  11.04    1.276%  CNB
XEU                        XEU   35.650000  01.03            CNB
================================================================
Kurzy oznacené CNB jsou prevzaty z Ceské národní banky a jejich
platnost je uvedená v tabulce. V odpoledních hodinách jsou vet-
sinou jiz uvádeny kurzy platné az následující pracovní den.

Kurzy oznacené IMF jsou vypocítány podle aktuálních kurzovních
tabulek Mezinárodního menového fondu. IMF pouzívá k výpoctum hod-
not výsledky na burzách v New Yorku a ve Frankfurtu. K prepoctu
na koruny byl pouzit XDR kurz CNB.

Vsechny hodnoty jsou bez záruky.

Nastavte si prosim pismo o pevne sirce (napr. Courier) a okno
alespon 64 znaku siroke, nebo zmente format mailingu na 
'HTML e-mail' pres formular na http://truxoft.com/kurzy pokud
se Vam nezobrazuji zarovnane sloupce

================================================================
Tuto sluzbu Vam prinasi firma truXoft - http://truxoft.com
Piste nam na [email-masked] v pripade nejasnosti a poruch.

RUSENI A ZMENY MAILINGU NA: http://truxoft.com/kurzy/#mailing
================================================================