Subject: KURZY 14.2.2001 08:40
From: <[email-masked]>
To: "kurzy" <[email-masked]>
Date: Wed, 14 Feb 2001 00:40:25 -0600

KURZOVNÍ LÍSTEK 14.2.2001  08:40       http://truXoft.com/kurzy/

Zasílání KURZÙ sponzoruje:
PETRÁK & Partner - profesionální financní poradenství
[email-masked]
- zajistení kurzových a úrokových rizik
- optimalizace vztahu klient / banka
- správa aktiv

================================================================
MÌNA                       KÓD         CZK  PLATÍ     ZMÌNA
----------------------------------------------------------------
Nemecká marka              DEM   17.660000  14.02   -0.243%  CNB
Euro                       EUR   34.540000  14.02   -0.245%  CNB
Britská libra              GBP   54.055000  14.02   -0.131%  CNB
US Dollar                  USD   37.186000  14.02   -0.249%  CNB
----------------------------------------------------------------
Argentinské peso           ARG   62.232143  14.02    0.021%  IMF
Australský dollar          AUD   19.985000  14.02   -0.329%  CNB
Bahrainský dinár           BD    23.411008  14.02    0.021%  IMF
Bangladézská taka          BDT    0.776169  06.10            IMF
Belgický frank             BEF    0.856220  14.02   -0.246%  CNB
Botswanská pula            BWP    7.921572  14.02            IMF
Brazilský reai             BRR   22.594625  14.02            IMF
Bruneiský dollar           BRD   24.010728  14.02            IMF
Chilské peso               CLP    0.079986  14.02            IMF
Cínský yuan                CNY    5.063240  14.02            IMF
Dánská koruna              DKK    4.629000  14.02   -0.237%  CNB
Finská markka              FIM    5.809000  14.02   -0.258%  CNB
Francouzský frank          FRF    5.266000  14.02   -0.246%  CNB
Indická rupie              INR    0.906817  14.02            IMF
Indonézský rupiah          IDR    0.004883  03.08            IMF
Irská libra                IEP   43.857000  14.02   -0.246%  CNB
Irácký dinar               IQD   19.354956  14.02    0.021%  IMF
Iránský rial               IRL    0.023724  14.02            IMF
Islandský kronur           ISK    0.494199  14.02            IMF
Italská lira               ITL    0.017838  14.02   -0.246%  CNB
Japonský yen               JPY    0.317240  14.02    0.335%  CNB
Jiho-Africký rand          ZAR    5.733089  14.02            IMF
Kanadský dollar            CAD   24.453000  14.02   -0.787%  CNB
Kolumbijské peso           COP    0.018954  14.02            IMF
Korejský won               KRW    0.034041  02.06            IMF
Kuwaitský dinar            KWD   19.070599  14.02   -0.070%  IMF
Libyjský dinar             LYD   31.837440  13.02   -0.081%  IMF
Lucemburský frank          LUF    0.856220  14.02   -0.246%  CNB
Madarský forint            HUF    0.130010  14.02   -0.291%  CNB
Malaysijský ringgit        MYR   11.029771  14.02            IMF
Maltézská lira             MTL   27.525755  14.02    0.326%  IMF
Nepálská rupie             NPR    0.577713  14.02            IMF
Nizozemský gulden          NLG   15.674000  14.02   -0.242%  CNB
Norská koruna              NOK    4.204000  14.02   -0.403%  CNB
Novozélandský dollar       NZD   16.248000  14.02   -0.459%  CNB
Ománský rial               RO    23.940205  14.02    0.021%  IMF
Pakistánská rupie          PKR    0.809265  02.02            IMF
Polský zloty               PLN    9.122000  14.02   -0.066%  CNB
Portugalské escudo         PTE    0.172280  14.02   -0.249%  CNB
Qatarský riyal             QR    11.514574  14.02            IMF
Rakouský silink            ATS    2.510000  14.02   -0.238%  CNB
Recká drachma              GRD    0.101360  14.02   -0.246%  CNB
Saudsko-Arabský riyal      SAR   11.191751  14.02            IMF
Singapurský dollar         SGD   24.010728  14.02            IMF
Slovenská koruna           SKK    0.792520  14.02   -0.189%  CNB
Slovinský tolar            SIT    0.160250  14.02   -0.162%  CNB
Spanelská peseta           ESP    0.207590  14.02   -0.245%  CNB
Srí Lanská rupie           LKR    0.540535  14.02            IMF
Svédská koruna             SEK    3.839000  14.02   -0.724%  CNB
Svýcarský frank            CHF   22.459000  14.02   -0.311%  CNB
Thajský baht               THB    0.930664  02.08            IMF
Trinidad & Tobago dollar   TTD    6.680972  14.02            IMF
U.A.E. dirham              AED   11.412699  14.02            IMF
Venezuelský bolivar        VEB    0.056192  01.11            IMF
XDR                        XDR   48.093000  14.02   -0.081%  CNB
XEU                        XEU   35.650000  01.03            CNB
================================================================
Kurzy oznacené CNB jsou prevzaty z Ceské národní banky a jejich
platnost je uvedená v tabulce. V odpoledních hodinách jsou vet-
sinou jiz uvádeny kurzy platné az následující pracovní den.

Kurzy oznacené IMF jsou vypocítány podle aktuálních kurzovních
tabulek Mezinárodního menového fondu. IMF pouzívá k výpoctum hod-
not výsledky na burzách v New Yorku a ve Frankfurtu. K prepoctu
na koruny byl pouzit XDR kurz CNB.

Vsechny hodnoty jsou bez záruky.

Nastavte si prosim pismo o pevne sirce (napr. Courier) a okno
alespon 64 znaku siroke.

================================================================
Tuto sluzbu Vam prinasi firma truXoft - http://truxoft.com
Piste nam na [email-masked] v pripade nejasnosti a poruch.

RUSENI A ZMENY MAILINGU NA: http://truxoft.com/kurzy/#mailing
================================================================