Subject: KURZY 17.1.2001 08:40
From: <[email-masked]>
To: "kurzy" <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Jan 2001 00:40:14 -0600

KURZOVNÍ LÍSTEK 17.1.2001  08:40       http://truXoft.com/kurzy/

Zasílání KURZÙ sponzoruje:
PETRÁK & Partner - profesionální financní poradenství
[email-masked]
- zajistení kurzových a úrokových rizik
- optimalizace vztahu klient / banka
- správa aktiv

================================================================
MÌNA                       KÓD         CZK  PLATÍ     ZMÌNA
----------------------------------------------------------------
Nemecká marka              DEM   18.049000  17.01    0.116%  CNB
Euro                       EUR   35.300000  17.01    0.113%  CNB
Britská libra              GBP   55.223000  17.01    0.045%  CNB
US Dollar                  USD   37.559000  17.01    0.630%  CNB
----------------------------------------------------------------
Argentinské peso           ARG   63.851441  17.01    0.053%  IMF
Australský dollar          AUD   20.862000  17.01    1.174%  CNB
Bahrainský dinár           BD    24.020126  17.01    0.053%  IMF
Bangladézská taka          BDT    0.776169  06.10            IMF
Belgický frank             BEF    0.875060  17.01    0.113%  CNB
Botswanská pula            BWP    7.921572  17.01            IMF
Brazilský reai             BRR   22.594625  17.01            IMF
Bruneiský dollar           BRD   24.010728  17.01            IMF
Chilské peso               CLP    0.079986  17.01            IMF
Cínský yuan                CNY    5.063240  17.01            IMF
Dánská koruna              DKK    4.727000  17.01    0.106%  CNB
Finská markka              FIM    5.937000  17.01    0.118%  CNB
Francouzský frank          FRF    5.381000  17.01    0.112%  CNB
Indická rupie              INR    0.906817  17.01            IMF
Indonézský rupiah          IDR    0.004883  03.08            IMF
Irská libra                IEP   44.822000  17.01    0.114%  CNB
Irácký dinar               IQD   19.858595  17.01    0.053%  IMF
Iránský rial               IRL    0.023724  17.01            IMF
Islandský kronur           ISK    0.494199  17.01            IMF
Italská lira               ITL    0.018231  17.01    0.115%  CNB
Japonský yen               JPY    0.318610  17.01    1.549%  CNB
Jiho-Africký rand          ZAR    5.733089  17.01            IMF
Kanadský dollar            CAD   24.978000  17.01    0.620%  CNB
Kolumbijské peso           COP    0.018954  17.01            IMF
Korejský won               KRW    0.034041  02.06            IMF
Kuwaitský dinar            KWD   19.534900  17.01            IMF
Libyjský dinar             LYD   32.520621  17.01    0.631%  IMF
Lucemburský frank          LUF    0.875060  17.01    0.113%  CNB
Madarský forint            HUF    0.133240  17.01    0.120%  CNB
Malaysijský ringgit        MYR   11.029771  17.01            IMF
Maltézská lira             MTL   27.855272  17.01    0.512%  IMF
Nepálská rupie             NPR    0.577713  17.01            IMF
Nizozemský gulden          NLG   16.018000  17.01    0.113%  CNB
Norská koruna              NOK    4.301000  17.01    0.280%  CNB
Novozélandský dollar       NZD   16.727000  17.01    1.106%  CNB
Ománský rial               RO    24.563114  17.01    0.053%  IMF
Pakistánská rupie          PKR    0.809265  16.01            IMF
Polský zloty               PLN    9.147000  17.01    0.682%  CNB
Portugalské escudo         PTE    0.176080  17.01    0.114%  CNB
Qatarský riyal             QR    11.514574  17.01            IMF
Rakouský silink            ATS    2.565000  17.01    0.117%  CNB
Recká drachma              GRD    0.103600  17.01    0.116%  CNB
Saudsko-Arabský riyal      SAR   11.191751  17.01            IMF
Singapurský dollar         SGD   24.010728  17.01            IMF
Slovenská koruna           SKK    0.809420  17.01    0.156%  CNB
Slovinský tolar            SIT    0.164300  17.01   -0.012%  CNB
Spanelská peseta           ESP    0.212160  17.01    0.113%  CNB
Srí Lanská rupie           LKR    0.540535  17.01            IMF
Svédská koruna             SEK    3.968000  17.01   -0.201%  CNB
Svýcarský frank            CHF   22.965000  17.01    0.583%  CNB
Thajský baht               THB    0.930664  02.08            IMF
Trinidad & Tobago dollar   TTD    6.680972  17.01            IMF
U.A.E. dirham              AED   11.412699  17.01            IMF
Venezuelský bolivar        VEB    0.056192  01.11            IMF
XDR                        XDR   49.125000  17.01    0.631%  CNB
XEU                        XEU   35.650000  01.03            CNB
================================================================
Kurzy oznacené CNB jsou prevzaty z Ceské národní banky a jejich
platnost je uvedená v tabulce. V odpoledních hodinách jsou vet-
sinou jiz uvádeny kurzy platné az následující pracovní den.

Kurzy oznacené IMF jsou vypocítány podle aktuálních kurzovních
tabulek Mezinárodního menového fondu. IMF pouzívá k výpoctum hod-
not výsledky na burzách v New Yorku a ve Frankfurtu. K prepoctu
na koruny byl pouzit XDR kurz CNB.

Vsechny hodnoty jsou bez záruky.

Nastavte si prosim pismo o pevne sirce (napr. Courier) a okno
alespon 64 znaku siroke.

================================================================
Tuto sluzbu Vam prinasi firma truXoft - http://truxoft.com
Piste nam na [email-masked] v pripade nejasnosti a poruch.

RUSENI A ZMENY MAILINGU NA: http://truxoft.com/kurzy/#mailing
================================================================