Subject: KURZY 18.4.2001 07:40
From: [email-masked]
To: kurzy<[email-masked]>
Date: Wed, 18 Apr 2001 00:40:13 -0500

KURZOVNÍ LÍSTEK 18.4.2001  07:40       http://truXoft.com/kurzy/

Zasílání KURZÙ sponzoruje:
PETRÁK & Partner - profesionální financní poradenství
[email-masked]
- zajistení kurzových a úrokových rizik
- optimalizace vztahu klient / banka
- správa aktiv

================================================================
MÌNA                       KÓD         CZK  PLATÍ     ZMÌNA
----------------------------------------------------------------
Nemecká marka              DEM   17.611000  18.04   -0.034%  CNB
Euro                       EUR   34.445000  18.04   -0.029%  CNB
Britská libra              GBP   56.166000  18.04    1.040%  CNB
US Dollar                  USD   39.078000  18.04    1.026%  CNB
----------------------------------------------------------------
Argentinské peso           ARG   62.312321  18.04    0.721%  IMF
Australský dollar          AUD   19.889000  18.04    1.067%  CNB
Bahrainský dinár           BD    23.441110  18.04    0.720%  IMF
Bangladézská taka          BDT    0.776169  06.10            IMF
Belgický frank             BEF    0.853870  18.04   -0.029%  CNB
Botswanská pula            BWP    7.921572  18.04            IMF
Brazilský reai             BRR   22.594625  18.04            IMF
Bruneiský dollar           BRD   24.010728  18.04            IMF
Chilské peso               CLP    0.079986  18.04            IMF
Cínský yuan                CNY    5.063240  18.04            IMF
Dánská koruna              DKK    4.614000  18.04    0.304%  CNB
Finská markka              FIM    5.793000  18.04   -0.035%  CNB
Francouzský frank          FRF    5.251000  18.04   -0.038%  CNB
Indická rupie              INR    0.906817  18.04            IMF
Indonézský rupiah          IDR    0.004883  03.08            IMF
Irská libra                IEP   43.736000  18.04   -0.030%  CNB
Irácký dinar               IQD   19.379942  18.04    0.721%  IMF
Iránský rial               IRL    0.023724  18.04            IMF
Islandský kronur           ISK    0.494199  10.04            IMF
Italská lira               ITL    0.017789  18.04   -0.034%  CNB
Japonský yen               JPY    0.316370  18.04    1.733%  CNB
Jiho-Africký rand          ZAR    5.733089  13.04            IMF
Kanadský dollar            CAD   25.040000  18.04    1.164%  CNB
Kolumbijské peso           COP    0.018954  18.04            IMF
Korejský won               KRW    0.034041  18.04            IMF
Kuwaitský dinar            KWD   19.165616  18.04    0.720%  IMF
Libyjský dinar             LYD   32.707966  18.04    0.923%  IMF
Lucemburský frank          LUF    0.853870  18.04   -0.029%  CNB
Madarský forint            HUF    0.129000  18.04   -0.031%  CNB
Malaysijský ringgit        MYR   11.029771  18.04            IMF
Maltézská lira             MTL   28.370130  18.04    1.064%  IMF
Nepálská rupie             NPR    0.577713  16.04            IMF
Nizozemský gulden          NLG   15.630000  18.04   -0.032%  CNB
Norská koruna              NOK    4.265000  18.04    0.447%  CNB
Novozélandský dollar       NZD   15.922000  18.04    0.677%  CNB
Ománský rial               RO    23.971084  18.04    0.721%  IMF
Pakistánská rupie          PKR    0.809265  18.04            IMF
Polský zloty               PLN    9.695000  18.04    0.508%  CNB
Portugalské escudo         PTE    0.171810  18.04   -0.029%  CNB
Qatarský riyal             QR    11.514574  18.04            IMF
Rakouský silink            ATS    2.503000  18.04   -0.040%  CNB
Recká drachma              GRD    0.101090  18.04   -0.030%  CNB
Saudsko-Arabský riyal      SAR   11.191751  18.04            IMF
Singapurský dollar         SGD   24.010728  18.04            IMF
Slovenská koruna           SKK    0.795090  18.04    0.035%  CNB
Slovinský tolar            SIT    0.159100  18.04   -0.050%  CNB
Spanelská peseta           ESP    0.207020  18.04   -0.029%  CNB
Srí Lanská rupie           LKR    0.540535  18.04            IMF
Svédská koruna             SEK    3.808000  18.04   -0.157%  CNB
Svýcarský frank            CHF   22.624000  18.04   -0.106%  CNB
Thajský baht               THB    0.930664  02.08            IMF
Trinidad & Tobago dollar   TTD    6.680972  18.04            IMF
U.A.E. dirham              AED   11.412699  18.04            IMF
Venezuelský bolivar        VEB    0.056192  14.03            IMF
XDR                        XDR   49.408000  18.04    0.923%  CNB
XEU                        XEU   35.650000  01.03            CNB
================================================================
Kurzy oznacené CNB jsou prevzaty z Ceské národní banky a jejich
platnost je uvedená v tabulce. V odpoledních hodinách jsou vet-
sinou jiz uvádeny kurzy platné az následující pracovní den.

Kurzy oznacené IMF jsou vypocítány podle aktuálních kurzovních
tabulek Mezinárodního menového fondu. IMF pouzívá k výpoctum hod-
not výsledky na burzách v New Yorku a ve Frankfurtu. K prepoctu
na koruny byl pouzit XDR kurz CNB.

Vsechny hodnoty jsou bez záruky.

Nastavte si prosim pismo o pevne sirce (napr. Courier) a okno
alespon 64 znaku siroke, nebo zmente format mailingu na 
'HTML e-mail' pres formular na http://truxoft.com/kurzy pokud
se Vam nezobrazuji zarovnane sloupce

================================================================
Tuto sluzbu Vam prinasi firma truXoft - http://truxoft.com
Piste nam na [email-masked] v pripade nejasnosti a poruch.

RUSENI A ZMENY MAILINGU NA: http://truxoft.com/kurzy/#mailing
================================================================