Subject: KURZY 2.5.2001 07:40
From: [email-masked]
To: kurzy<[email-masked]>
Date: Wed, 02 May 2001 00:40:13 -0500

KURZOVNÍ LÍSTEK 2.5.2001  07:40        http://truXoft.com/kurzy/

Zasílání KURZÙ sponzoruje:
PETRAK & Partner - Czech financial consulting
[email-masked]

================================================================
MÌNA                       KÓD         CZK  PLATÍ     ZMÌNA
----------------------------------------------------------------
Nemecká marka              DEM   17.663000  02.05   -0.299%  CNB
Euro                       EUR   34.545000  02.05   -0.303%  CNB
Britská libra              GBP   55.718000  02.05    0.590%  CNB
US Dollar                  USD   38.826000  02.05    1.009%  CNB
----------------------------------------------------------------
Argentinské peso           ARG   62.509331  02.05    0.496%  IMF
Australský dollar          AUD   19.768000  02.05    0.554%  CNB
Bahrainský dinár           BD    23.515273  02.05    0.496%  IMF
Bangladézská taka          BDT    0.776169  01.05            IMF
Belgický frank             BEF    0.856350  02.05   -0.303%  CNB
Botswanská pula            BWP    7.921572  02.05            IMF
Brazilský reai             BRR   22.594625  01.05            IMF
Bruneiský dollar           BRD   24.010728  01.05            IMF
Chilské peso               CLP    0.079986  01.05            IMF
Cínský yuan                CNY    5.063240  02.05            IMF
Dánská koruna              DKK    4.629000  02.05   -0.259%  CNB
Finská markka              FIM    5.810000  02.05   -0.309%  CNB
Francouzský frank          FRF    5.266000  02.05   -0.303%  CNB
Indická rupie              INR    0.906817  02.05            IMF
Indonézský rupiah          IDR    0.004883  03.08            IMF
Irská libra                IEP   43.863000  02.05   -0.302%  CNB
Irácký dinar               IQD   19.441165  02.05    0.495%  IMF
Iránský rial               IRL    0.023724  01.05            IMF
Islandský kronur           ISK    0.494199  10.04            IMF
Italská lira               ITL    0.017841  02.05   -0.302%  CNB
Japonský yen               JPY    0.314820  02.05    1.391%  CNB
Jiho-Africký rand          ZAR    5.733089  01.05            IMF
Kanadský dollar            CAD   25.179000  02.05    1.072%  CNB
Kolumbijské peso           COP    0.018954  01.05            IMF
Korejský won               KRW    0.034041  01.05            IMF
Kuwaitský dinar            KWD   19.226234  02.05    0.003%  IMF
Libyjský dinar             LYD   27.479935  01.05  -15.118%  IMF
Lucemburský frank          LUF    0.856350  02.05   -0.303%  CNB
Madarský forint            HUF    0.129250  02.05   -0.293%  CNB
Malaysijský ringgit        MYR   11.029771  01.05            IMF
Maltézská lira             MTL   28.295630  01.05    1.307%  IMF
Nepálská rupie             NPR    0.577713  02.05            IMF
Nizozemský gulden          NLG   15.676000  02.05   -0.299%  CNB
Norská koruna              NOK    4.268000  02.05    0.494%  CNB
Novozélandský dollar       NZD   15.986000  02.05    0.636%  CNB
Ománský rial               RO    24.046899  02.05    0.496%  IMF
Pakistánská rupie          PKR    0.809265  01.05            IMF
Polský zloty               PLN    9.764000  02.05    0.784%  CNB
Portugalské escudo         PTE    0.172310  02.05   -0.301%  CNB
Qatarský riyal             QR    11.514574  02.05            IMF
Rakouský silink            ATS    2.510000  02.05   -0.318%  CNB
Recká drachma              GRD    0.101380  02.05   -0.305%  CNB
Saudsko-Arabský riyal      SAR   11.191751  02.05            IMF
Singapurský dollar         SGD   24.010728  01.05            IMF
Slovenská koruna           SKK    0.794730  02.05   -0.320%  CNB
Slovinský tolar            SIT    0.159950  02.05    0.019%  CNB
Spanelská peseta           ESP    0.207620  02.05   -0.303%  CNB
Srí Lanská rupie           LKR    0.540535  01.05            IMF
Svédská koruna             SEK    3.794000  02.05   -0.053%  CNB
Svýcarský frank            CHF   22.472000  02.05   -0.302%  CNB
Thajský baht               THB    0.930664  01.05            IMF
Trinidad & Tobago dollar   TTD    6.680972  02.05            IMF
U.A.E. dirham              AED   11.412699  02.05            IMF
Venezuelský bolivar        VEB    0.056192  14.03            IMF
XDR                        XDR   49.407000  02.05    1.029%  CNB
XEU                        XEU   35.650000  01.03            CNB
================================================================
Kurzy oznacené CNB jsou prevzaty z Ceské národní banky a jejich
platnost je uvedená v tabulce. V odpoledních hodinách jsou vet-
sinou jiz uvádeny kurzy platné az následující pracovní den.

Kurzy oznacené IMF jsou vypocítány podle aktuálních kurzovních
tabulek Mezinárodního menového fondu. IMF pouzívá k výpoctum hod-
not výsledky na burzách v New Yorku a ve Frankfurtu. K prepoctu
na koruny byl pouzit XDR kurz CNB.

Vsechny hodnoty jsou bez záruky.

Nastavte si prosim pismo o pevne sirce (napr. Courier) a okno
alespon 64 znaku siroke, nebo zmente format mailingu na 
'HTML e-mail' pres formular na http://truxoft.com/kurzy pokud
se Vam nezobrazuji zarovnane sloupce

================================================================
Tuto sluzbu Vam prinasi firma truXoft - http://truxoft.com
Piste nam na [email-masked] v pripade nejasnosti a poruch.

RUSENI A ZMENY MAILINGU NA: http://truxoft.com/kurzy/#mailing
================================================================