Subject: KURZY 21.2.2001 08:40
From: <[email-masked]>
To: "kurzy" <[email-masked]>
Date: Wed, 21 Feb 2001 00:40:24 -0600

KURZOVNÍ LÍSTEK 21.2.2001  08:40       http://truXoft.com/kurzy/

Zasílání KURZÙ sponzoruje:
PETRAK & Partner - Czech financial consulting
[email-masked]

================================================================
MÌNA                       KÓD         CZK  PLATÍ     ZMÌNA
----------------------------------------------------------------
Nemecká marka              DEM   17.670000  21.02   -0.277%  CNB
Euro                       EUR   34.560000  21.02   -0.274%  CNB
Britská libra              GBP   54.629000  21.02    0.011%  CNB
US Dollar                  USD   37.938000  21.02    0.886%  CNB
----------------------------------------------------------------
Argentinské peso           ARG   63.022751  21.02    0.517%  IMF
Australský dollar          AUD   19.954000  21.02    0.166%  CNB
Bahrainský dinár           BD    23.708377  21.02    0.517%  IMF
Bangladézská taka          BDT    0.776169  06.10            IMF
Belgický frank             BEF    0.856720  21.02   -0.275%  CNB
Botswanská pula            BWP    7.921572  21.02            IMF
Brazilský reai             BRR   22.594625  21.02            IMF
Bruneiský dollar           BRD   24.010728  21.02            IMF
Chilské peso               CLP    0.079986  21.02            IMF
Cínský yuan                CNY    5.063240  21.02            IMF
Dánská koruna              DKK    4.630000  21.02   -0.259%  CNB
Finská markka              FIM    5.813000  21.02   -0.274%  CNB
Francouzský frank          FRF    5.269000  21.02   -0.265%  CNB
Indická rupie              INR    0.906817  21.02            IMF
Indonézský rupiah          IDR    0.004883  03.08            IMF
Irská libra                IEP   43.882000  21.02   -0.275%  CNB
Irácký dinar               IQD   19.600862  21.02    0.517%  IMF
Iránský rial               IRL    0.023724  21.02            IMF
Islandský kronur           ISK    0.494199  21.02            IMF
Italská lira               ITL    0.017849  21.02   -0.274%  CNB
Japonský yen               JPY    0.327550  21.02    0.825%  CNB
Jiho-Africký rand          ZAR    5.733089  21.02            IMF
Kanadský dollar            CAD   24.708000  21.02    1.200%  CNB
Kolumbijské peso           COP    0.018954  21.02            IMF
Korejský won               KRW    0.034041  02.06            IMF
Kuwaitský dinar            KWD   19.193333  16.02            IMF
Libyjský dinar             LYD   32.437872  21.02    0.887%  IMF
Lucemburský frank          LUF    0.856720  21.02   -0.275%  CNB
Madarský forint            HUF    0.130070  21.02   -0.245%  CNB
Malaysijský ringgit        MYR   11.029771  21.02            IMF
Maltézská lira             MTL   28.121001  20.02    0.887%  IMF
Nepálská rupie             NPR    0.577713  21.02            IMF
Nizozemský gulden          NLG   15.683000  21.02   -0.273%  CNB
Norská koruna              NOK    4.198000  21.02   -0.803%  CNB
Novozélandský dollar       NZD   16.255000  21.02    0.234%  CNB
Ománský rial               RO    24.244343  21.02    0.518%  IMF
Pakistánská rupie          PKR    0.809265  02.02            IMF
Polský zloty               PLN    9.248000  21.02    0.445%  CNB
Portugalské escudo         PTE    0.172380  21.02   -0.278%  CNB
Qatarský riyal             QR    11.514574  21.02            IMF
Rakouský silink            ATS    2.512000  21.02   -0.238%  CNB
Recká drachma              GRD    0.101420  21.02   -0.275%  CNB
Saudsko-Arabský riyal      SAR   11.191751  21.02            IMF
Singapurský dollar         SGD   24.010728  21.02            IMF
Slovenská koruna           SKK    0.790800  21.02   -0.120%  CNB
Slovinský tolar            SIT    0.160270  21.02   -0.385%  CNB
Spanelská peseta           ESP    0.207710  21.02   -0.274%  CNB
Srí Lanská rupie           LKR    0.540535  21.02            IMF
Svédská koruna             SEK    3.844000  21.02   -0.311%  CNB
Svýcarský frank            CHF   22.489000  21.02   -0.279%  CNB
Thajský baht               THB    0.930664  02.08            IMF
Trinidad & Tobago dollar   TTD    6.680972  21.02            IMF
U.A.E. dirham              AED   11.412699  21.02            IMF
Venezuelský bolivar        VEB    0.056192  01.11            IMF
XDR                        XDR   49.000000  21.02    0.887%  CNB
XEU                        XEU   35.650000  01.03            CNB
================================================================
Kurzy oznacené CNB jsou prevzaty z Ceské národní banky a jejich
platnost je uvedená v tabulce. V odpoledních hodinách jsou vet-
sinou jiz uvádeny kurzy platné az následující pracovní den.

Kurzy oznacené IMF jsou vypocítány podle aktuálních kurzovních
tabulek Mezinárodního menového fondu. IMF pouzívá k výpoctum hod-
not výsledky na burzách v New Yorku a ve Frankfurtu. K prepoctu
na koruny byl pouzit XDR kurz CNB.

Vsechny hodnoty jsou bez záruky.

Nastavte si prosim pismo o pevne sirce (napr. Courier) a okno
alespon 64 znaku siroke.

================================================================
Tuto sluzbu Vam prinasi firma truXoft - http://truxoft.com
Piste nam na [email-masked] v pripade nejasnosti a poruch.

RUSENI A ZMENY MAILINGU NA: http://truxoft.com/kurzy/#mailing
================================================================