Subject: KURZY 24.1.2001 08:40
From: <[email-masked]>
To: "kurzy" <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Jan 2001 00:40:07 -0600

KURZOVNÍ LÍSTEK 24.1.2001  08:40       http://truXoft.com/kurzy/

Zasílání KURZÙ sponzoruje:
PETRÁK & Partner - profesionální financní poradenství
[email-masked]
- zajistení kurzových a úrokových rizik
- optimalizace vztahu klient / banka
- správa aktiv

================================================================
MÌNA                       KÓD         CZK  PLATÍ     ZMÌNA
----------------------------------------------------------------
Nemecká marka              DEM   18.023000  24.01    0.144%  CNB
Euro                       EUR   35.250000  24.01    0.142%  CNB
Britská libra              GBP   55.099000  24.01   -0.360%  CNB
US Dollar                  USD   37.418000  24.01   -1.118%  CNB
----------------------------------------------------------------
Argentinské peso           ARG   63.156265  24.01   -1.062%  IMF
Australský dollar          AUD   20.784000  24.01   -0.849%  CNB
Bahrainský dinár           BD    23.758659  24.01   -1.061%  IMF
Bangladézská taka          BDT    0.776169  06.10            IMF
Belgický frank             BEF    0.873820  24.01    0.141%  CNB
Botswanská pula            BWP    7.921572  24.01            IMF
Brazilský reai             BRR   22.594625  24.01            IMF
Bruneiský dollar           BRD   24.010728  24.01            IMF
Chilské peso               CLP    0.079986  24.01            IMF
Cínský yuan                CNY    5.063240  24.01            IMF
Dánská koruna              DKK    4.720000  24.01    0.085%  CNB
Finská markka              FIM    5.929000  24.01    0.152%  CNB
Francouzský frank          FRF    5.374000  24.01    0.149%  CNB
Indická rupie              INR    0.906817  24.01            IMF
Indonézský rupiah          IDR    0.004883  03.08            IMF
Irská libra                IEP   44.758000  24.01    0.141%  CNB
Irácký dinar               IQD   19.642387  24.01   -1.062%  IMF
Iránský rial               IRL    0.023724  24.01            IMF
Islandský kronur           ISK    0.494199  22.01            IMF
Italská lira               ITL    0.018205  24.01    0.143%  CNB
Japonský yen               JPY    0.319570  24.01   -1.662%  CNB
Jiho-Africký rand          ZAR    5.733089  24.01            IMF
Kanadský dollar            CAD   24.888000  24.01   -0.639%  CNB
Kolumbijské peso           COP    0.018954  24.01            IMF
Korejský won               KRW    0.034041  02.06            IMF
Kuwaitský dinar            KWD   19.317155  24.01   -1.117%  IMF
Libyjský dinar             LYD   32.128719  24.01   -1.436%  IMF
Lucemburský frank          LUF    0.873820  24.01    0.141%  CNB
Madarský forint            HUF    0.133040  24.01    0.158%  CNB
Malaysijský ringgit        MYR   11.029771  24.01            IMF
Maltézská lira             MTL   27.590461  24.01   -1.935%  IMF
Nepálská rupie             NPR    0.577713  24.01            IMF
Nizozemský gulden          NLG   15.996000  24.01    0.144%  CNB
Norská koruna              NOK    4.268000  24.01   -0.536%  CNB
Novozélandský dollar       NZD   16.765000  24.01   -0.787%  CNB
Ománský rial               RO    24.295776  24.01   -1.061%  IMF
Pakistánská rupie          PKR    0.809265  16.01            IMF
Polský zloty               PLN    9.134000  24.01   -0.295%  CNB
Portugalské escudo         PTE    0.175830  24.01    0.142%  CNB
Qatarský riyal             QR    11.514574  24.01            IMF
Rakouský silink            ATS    2.562000  24.01    0.156%  CNB
Recká drachma              GRD    0.103450  24.01    0.145%  CNB
Saudsko-Arabský riyal      SAR   11.191751  24.01            IMF
Singapurský dollar         SGD   24.010728  24.01            IMF
Slovenská koruna           SKK    0.806900  24.01    0.272%  CNB
Slovinský tolar            SIT    0.164220  24.01    0.165%  CNB
Spanelská peseta           ESP    0.211860  24.01    0.142%  CNB
Srí Lanská rupie           LKR    0.540535  24.01            IMF
Svédská koruna             SEK    3.930000  24.01   -0.657%  CNB
Svýcarský frank            CHF   22.966000  24.01    0.022%  CNB
Thajský baht               THB    0.930664  02.08            IMF
Trinidad & Tobago dollar   TTD    6.680972  24.01            IMF
U.A.E. dirham              AED   11.412699  24.01            IMF
Venezuelský bolivar        VEB    0.056192  01.11            IMF
XDR                        XDR   48.533000  24.01   -1.436%  CNB
XEU                        XEU   35.650000  01.03            CNB
================================================================
Kurzy oznacené CNB jsou prevzaty z Ceské národní banky a jejich
platnost je uvedená v tabulce. V odpoledních hodinách jsou vet-
sinou jiz uvádeny kurzy platné az následující pracovní den.

Kurzy oznacené IMF jsou vypocítány podle aktuálních kurzovních
tabulek Mezinárodního menového fondu. IMF pouzívá k výpoctum hod-
not výsledky na burzách v New Yorku a ve Frankfurtu. K prepoctu
na koruny byl pouzit XDR kurz CNB.

Vsechny hodnoty jsou bez záruky.

Nastavte si prosim pismo o pevne sirce (napr. Courier) a okno
alespon 64 znaku siroke.

================================================================
Tuto sluzbu Vam prinasi firma truXoft - http://truxoft.com
Piste nam na [email-masked] v pripade nejasnosti a poruch.

RUSENI A ZMENY MAILINGU NA: http://truxoft.com/kurzy/#mailing
================================================================