Subject: KURZY 25.4.2001 07:40
From: [email-masked]
To: kurzy<[email-masked]>
Date: Wed, 25 Apr 2001 00:40:13 -0500

KURZOVNÍ LÍSTEK 25.4.2001  07:40       http://truXoft.com/kurzy/

Zasílání KURZÙ sponzoruje:
PETRAK & Partner - Czech financial consulting
[email-masked]

================================================================
MÌNA                       KÓD         CZK  PLATÍ     ZMÌNA
----------------------------------------------------------------
Nemecká marka              DEM   17.622000  25.04    0.074%  CNB
Euro                       EUR   34.465000  25.04    0.073%  CNB
Britská libra              GBP   55.267000  25.04    0.409%  CNB
US Dollar                  USD   38.416000  25.04    0.608%  CNB
----------------------------------------------------------------
Argentinské peso           ARG   62.299663  25.04    0.508%  IMF
Australský dollar          AUD   19.325000  25.04   -0.129%  CNB
Bahrainský dinár           BD    23.436348  25.04    0.507%  IMF
Bangladézská taka          BDT    0.776169  06.10            IMF
Belgický frank             BEF    0.854370  25.04    0.073%  CNB
Botswanská pula            BWP    7.921572  25.04            IMF
Brazilský reai             BRR   22.594625  25.04            IMF
Bruneiský dollar           BRD   24.010728  25.04            IMF
Chilské peso               CLP    0.079986  25.04            IMF
Cínský yuan                CNY    5.063240  25.04            IMF
Dánská koruna              DKK    4.619000  25.04    0.152%  CNB
Finská markka              FIM    5.797000  25.04    0.086%  CNB
Francouzský frank          FRF    5.254000  25.04    0.076%  CNB
Indická rupie              INR    0.906817  25.04            IMF
Indonézský rupiah          IDR    0.004883  03.08            IMF
Irská libra                IEP   43.762000  25.04    0.073%  CNB
Irácký dinar               IQD   19.375967  25.04    0.507%  IMF
Iránský rial               IRL    0.023724  25.04            IMF
Islandský kronur           ISK    0.494199  10.04            IMF
Italská lira               ITL    0.017800  25.04    0.073%  CNB
Japonský yen               JPY    0.315780  25.04    1.075%  CNB
Jiho-Africký rand          ZAR    5.733089  25.04            IMF
Kanadský dollar            CAD   24.776000  25.04    0.495%  CNB
Kolumbijské peso           COP    0.018954  25.04            IMF
Korejský won               KRW    0.034041  24.04            IMF
Kuwaitský dinar            KWD   19.124983  25.04    0.593%  IMF
Libyjský dinar             LYD   32.410730  25.04    0.610%  IMF
Lucemburský frank          LUF    0.854370  25.04    0.073%  CNB
Madarský forint            HUF    0.128970  25.04    0.031%  CNB
Malaysijský ringgit        MYR   11.029771  25.04            IMF
Maltézská lira             MTL   27.977371  25.04    0.625%  IMF
Nepálská rupie             NPR    0.577713  25.04            IMF
Nizozemský gulden          NLG   15.640000  25.04    0.077%  CNB
Norská koruna              NOK    4.241000  25.04    0.213%  CNB
Novozélandský dollar       NZD   15.691000  25.04    0.410%  CNB
Ománský rial               RO    23.966262  25.04    0.508%  IMF
Pakistánská rupie          PKR    0.809265  25.04            IMF
Polský zloty               PLN    9.473000  25.04    0.392%  CNB
Portugalské escudo         PTE    0.171910  25.04    0.070%  CNB
Qatarský riyal             QR    11.514574  25.04            IMF
Rakouský silink            ATS    2.505000  25.04    0.080%  CNB
Recká drachma              GRD    0.101140  25.04    0.069%  CNB
Saudsko-Arabský riyal      SAR   11.191751  25.04            IMF
Singapurský dollar         SGD   24.010728  25.04            IMF
Slovenská koruna           SKK    0.794260  25.04    0.025%  CNB
Slovinský tolar            SIT    0.159250  25.04    0.145%  CNB
Spanelská peseta           ESP    0.207140  25.04    0.072%  CNB
Srí Lanská rupie           LKR    0.540535  25.04            IMF
Svédská koruna             SEK    3.770000  25.04   -0.344%  CNB
Svýcarský frank            CHF   22.572000  25.04    0.275%  CNB
Thajský baht               THB    0.930664  23.04            IMF
Trinidad & Tobago dollar   TTD    6.680972  25.04            IMF
U.A.E. dirham              AED   11.412699  25.04            IMF
Venezuelský bolivar        VEB    0.056192  14.03            IMF
XDR                        XDR   48.959000  25.04    0.610%  CNB
XEU                        XEU   35.650000  01.03            CNB
================================================================
Kurzy oznacené CNB jsou prevzaty z Ceské národní banky a jejich
platnost je uvedená v tabulce. V odpoledních hodinách jsou vet-
sinou jiz uvádeny kurzy platné az následující pracovní den.

Kurzy oznacené IMF jsou vypocítány podle aktuálních kurzovních
tabulek Mezinárodního menového fondu. IMF pouzívá k výpoctum hod-
not výsledky na burzách v New Yorku a ve Frankfurtu. K prepoctu
na koruny byl pouzit XDR kurz CNB.

Vsechny hodnoty jsou bez záruky.

Nastavte si prosim pismo o pevne sirce (napr. Courier) a okno
alespon 64 znaku siroke, nebo zmente format mailingu na 
'HTML e-mail' pres formular na http://truxoft.com/kurzy pokud
se Vam nezobrazuji zarovnane sloupce

================================================================
Tuto sluzbu Vam prinasi firma truXoft - http://truxoft.com
Piste nam na [email-masked] v pripade nejasnosti a poruch.

RUSENI A ZMENY MAILINGU NA: http://truxoft.com/kurzy/#mailing
================================================================