Subject: KURZY 28.2.2001 08:40
From: <[email-masked]>
To: "kurzy" <[email-masked]>
Date: Wed, 28 Feb 2001 00:40:15 -0600

KURZOVNÍ LÍSTEK 28.2.2001  08:40       http://truXoft.com/kurzy/

Zasílání KURZÙ sponzoruje:
Slapy Hrdlièka
ubytovaní a stravovaní  v penzionu a chatièkách u Slapského jezera
http://slapy.web.worldonline.cz/

================================================================
MÌNA                       KÓD         CZK  PLATÍ     ZMÌNA
----------------------------------------------------------------
Nemecká marka              DEM   17.688000  28.02            CNB
Euro                       EUR   34.595000  28.02            CNB
Britská libra              GBP   54.602000  28.02   -0.844%  CNB
US Dollar                  USD   37.798000  28.02   -0.482%  CNB
----------------------------------------------------------------
Argentinské peso           ARG   62.725608  28.02   -0.074%  IMF
Australský dollar          AUD   19.869000  28.02   -0.366%  CNB
Bahrainský dinár           BD    23.596630  28.02   -0.074%  IMF
Bangladézská taka          BDT    0.776169  06.10            IMF
Belgický frank             BEF    0.857590  28.02            CNB
Botswanská pula            BWP    7.921572  28.02            IMF
Brazilský reai             BRR   22.594625  26.02            IMF
Bruneiský dollar           BRD   24.010728  28.02            IMF
Chilské peso               CLP    0.079986  28.02            IMF
Cínský yuan                CNY    5.063240  28.02            IMF
Dánská koruna              DKK    4.635000  28.02    0.086%  CNB
Finská markka              FIM    5.818000  28.02            CNB
Francouzský frank          FRF    5.274000  28.02            CNB
Indická rupie              INR    0.906817  28.02            IMF
Indonézský rupiah          IDR    0.004883  03.08            IMF
Irská libra                IEP   43.927000  28.02            CNB
Irácký dinar               IQD   19.508469  28.02   -0.074%  IMF
Iránský rial               IRL    0.023724  28.02            IMF
Islandský kronur           ISK    0.494199  28.02            IMF
Italská lira               ITL    0.017867  28.02            CNB
Japonský yen               JPY    0.325410  28.02   -0.541%  CNB
Jiho-Africký rand          ZAR    5.733089  28.02            IMF
Kanadský dollar            CAD   24.732000  28.02   -0.040%  CNB
Kolumbijské peso           COP    0.018954  28.02            IMF
Korejský won               KRW    0.034041  02.06            IMF
Kuwaitský dinar            KWD   19.252593  28.02            IMF
Libyjský dinar             LYD   32.209568  28.02   -0.277%  IMF
Lucemburský frank          LUF    0.857590  28.02            CNB
Madarský forint            HUF    0.129950  28.02    0.015%  CNB
Malaysijský ringgit        MYR   11.029771  28.02            IMF
Maltézská lira             MTL   27.927990  28.02   -0.275%  IMF
Nepálská rupie             NPR    0.577713  28.02            IMF
Nizozemský gulden          NLG   15.699000  28.02            CNB
Norská koruna              NOK    4.205000  28.02    0.024%  CNB
Novozélandský dollar       NZD   16.329000  28.02   -1.042%  CNB
Ománský rial               RO    24.130068  28.02   -0.074%  IMF
Pakistánská rupie          PKR    0.809265  28.02            IMF
Polský zloty               PLN    9.238000  28.02    0.076%  CNB
Portugalské escudo         PTE    0.172560  28.02            CNB
Qatarský riyal             QR    11.514574  28.02            IMF
Rakouský silink            ATS    2.514000  28.02            CNB
Recká drachma              GRD    0.101530  28.02            CNB
Saudsko-Arabský riyal      SAR   11.191751  28.02            IMF
Singapurský dollar         SGD   24.010728  28.02            IMF
Slovenská koruna           SKK    0.790920  28.02    0.090%  CNB
Slovinský tolar            SIT    0.160650  28.02    0.056%  CNB
Spanelská peseta           ESP    0.207920  28.02            CNB
Srí Lanská rupie           LKR    0.540535  28.02            IMF
Svédská koruna             SEK    3.830000  28.02    0.157%  CNB
Svýcarský frank            CHF   22.521000  28.02   -0.027%  CNB
Thajský baht               THB    0.930664  02.08            IMF
Trinidad & Tobago dollar   TTD    6.680972  26.02            IMF
U.A.E. dirham              AED   11.412699  28.02            IMF
Venezuelský bolivar        VEB    0.056192  01.11            IMF
XDR                        XDR   48.655000  28.02   -0.277%  CNB
XEU                        XEU   35.650000  01.03            CNB
================================================================
Kurzy oznacené CNB jsou prevzaty z Ceské národní banky a jejich
platnost je uvedená v tabulce. V odpoledních hodinách jsou vet-
sinou jiz uvádeny kurzy platné az následující pracovní den.

Kurzy oznacené IMF jsou vypocítány podle aktuálních kurzovních
tabulek Mezinárodního menového fondu. IMF pouzívá k výpoctum hod-
not výsledky na burzách v New Yorku a ve Frankfurtu. K prepoctu
na koruny byl pouzit XDR kurz CNB.

Vsechny hodnoty jsou bez záruky.

Nastavte si prosim pismo o pevne sirce (napr. Courier) a okno
alespon 64 znaku siroke.

================================================================
Tuto sluzbu Vam prinasi firma truXoft - http://truxoft.com
Piste nam na [email-masked] v pripade nejasnosti a poruch.

RUSENI A ZMENY MAILINGU NA: http://truxoft.com/kurzy/#mailing
================================================================