Subject: KURZY 28.3.2001 08:40
From: [email-masked]
To: kurzy<[email-masked]>
Date: Wed, 28 Mar 2001 00:40:07 -0600

KURZOVNÍ LÍSTEK 28.3.2001  08:40       http://truXoft.com/kurzy/

Zasílání KURZÙ sponzoruje:
PETRÁK & Partner - profesionální financní poradenství
[email-masked]
- zajistení kurzových a úrokových rizik
- optimalizace vztahu klient / banka
- správa aktiv

================================================================
MÌNA                       KÓD         CZK  PLATÍ     ZMÌNA
----------------------------------------------------------------
Nemecká marka              DEM   17.468000  28.03   -0.513%  CNB
Euro                       EUR   34.165000  28.03   -0.510%  CNB
Britská libra              GBP   54.665000  28.03   -0.921%  CNB
US Dollar                  USD   38.139000  28.03   -0.894%  CNB
----------------------------------------------------------------
Argentinské peso           ARG   61.445200  28.03   -0.780%  IMF
Australský dollar          AUD   19.003000  28.03    0.237%  CNB
Bahrainský dinár           BD    23.114954  28.03   -0.780%  IMF
Bangladézská taka          BDT    0.776169  06.10            IMF
Belgický frank             BEF    0.846930  28.03   -0.510%  CNB
Botswanská pula            BWP    7.921572  28.03            IMF
Brazilský reai             BRR   22.594625  28.03            IMF
Bruneiský dollar           BRD   24.010728  28.03            IMF
Chilské peso               CLP    0.079986  28.03            IMF
Cínský yuan                CNY    5.063240  28.03            IMF
Dánská koruna              DKK    4.578000  28.03   -0.543%  CNB
Finská markka              FIM    5.746000  28.03   -0.519%  CNB
Francouzský frank          FRF    5.208000  28.03   -0.516%  CNB
Indická rupie              INR    0.906817  28.03            IMF
Indonézský rupiah          IDR    0.004883  03.08            IMF
Irská libra                IEP   43.381000  28.03   -0.509%  CNB
Irácký dinar               IQD   19.110242  28.03   -0.780%  IMF
Iránský rial               IRL    0.023724  28.03            IMF
Islandský kronur           ISK    0.494199  28.03            IMF
Italská lira               ITL    0.017645  28.03   -0.507%  CNB
Japonský yen               JPY    0.310950  28.03   -0.604%  CNB
Jiho-Africký rand          ZAR    5.733089  28.03            IMF
Kanadský dollar            CAD   24.460000  28.03   -0.718%  CNB
Kolumbijské peso           COP    0.018954  28.03            IMF
Korejský won               KRW    0.034041  02.06            IMF
Kuwaitský dinar            KWD   18.926593  28.03   -0.855%  IMF
Libyjský dinar             LYD   32.034053  28.03   -0.909%  IMF
Lucemburský frank          LUF    0.846930  28.03   -0.510%  CNB
Madarský forint            HUF    0.128130  28.03   -0.520%  CNB
Malaysijský ringgit        MYR   11.029771  28.03            IMF
Maltézská lira             MTL   27.708111  28.03   -0.897%  IMF
Nepálská rupie             NPR    0.577713  28.03            IMF
Nizozemský gulden          NLG   15.503000  28.03   -0.513%  CNB
Norská koruna              NOK    4.223000  28.03   -0.518%  CNB
Novozélandský dollar       NZD   15.645000  28.03   -0.566%  CNB
Ománský rial               RO    23.637509  28.03   -0.780%  IMF
Pakistánská rupie          PKR    0.809265  28.03            IMF
Polský zloty               PLN    9.297000  28.03   -0.662%  CNB
Portugalské escudo         PTE    0.170410  28.03   -0.514%  CNB
Qatarský riyal             QR    11.514574  28.03            IMF
Rakouský silink            ATS    2.483000  28.03   -0.521%  CNB
Recká drachma              GRD    0.100260  28.03   -0.516%  CNB
Saudsko-Arabský riyal      SAR   11.191751  28.03            IMF
Singapurský dollar         SGD   24.010728  28.03            IMF
Slovenská koruna           SKK    0.784820  28.03   -0.344%  CNB
Slovinský tolar            SIT    0.158060  28.03   -0.522%  CNB
Spanelská peseta           ESP    0.205340  28.03   -0.509%  CNB
Srí Lanská rupie           LKR    0.540535  28.03            IMF
Svédská koruna             SEK    3.741000  28.03   -0.452%  CNB
Svýcarský frank            CHF   22.244000  28.03   -0.723%  CNB
Thajský baht               THB    0.930664  02.08            IMF
Trinidad & Tobago dollar   TTD    6.680972  28.03            IMF
U.A.E. dirham              AED   11.412699  28.03            IMF
Venezuelský bolivar        VEB    0.056192  14.03            IMF
XDR                        XDR   48.390000  28.03   -0.909%  CNB
XEU                        XEU   35.650000  01.03            CNB
================================================================
Kurzy oznacené CNB jsou prevzaty z Ceské národní banky a jejich
platnost je uvedená v tabulce. V odpoledních hodinách jsou vet-
sinou jiz uvádeny kurzy platné az následující pracovní den.

Kurzy oznacené IMF jsou vypocítány podle aktuálních kurzovních
tabulek Mezinárodního menového fondu. IMF pouzívá k výpoctum hod-
not výsledky na burzách v New Yorku a ve Frankfurtu. K prepoctu
na koruny byl pouzit XDR kurz CNB.

Vsechny hodnoty jsou bez záruky.

Nastavte si prosim pismo o pevne sirce (napr. Courier) a okno
alespon 64 znaku siroke, nebo zmente format mailingu na 
'HTML e-mail' pres formular na http://truxoft.com/kurzy pokud
se Vam nezobrazuji zarovnane sloupce

================================================================
Tuto sluzbu Vam prinasi firma truXoft - http://truxoft.com
Piste nam na [email-masked] v pripade nejasnosti a poruch.

RUSENI A ZMENY MAILINGU NA: http://truxoft.com/kurzy/#mailing
================================================================