Subject: KURZY 3.1.2001 15:41
From: <[email-masked]>
To: "kurzy" <[email-masked]>
Date: Wed, 03 Jan 2001 07:44:30 -0600

KURZOVNÍ LÍSTEK 3.1.2001  15:41        http://truXoft.com/kurzy/

Zasílání KURZÙ sponzoruje:
PETRÁK & Partner - profesionální financní poradenství
[email-masked]
- zajistení kurzových a úrokových rizik
- optimalizace vztahu klient / banka
- správa aktiv

================================================================
MÌNA                       KÓD         CZK  PLATÍ     ZMÌNA
----------------------------------------------------------------
Nemecká marka              DEM   18.038000  04.01    0.771%  CNB
Euro                       EUR   35.280000  04.01    0.771%  CNB
Britská libra              GBP   55.590000  04.01   -0.978%  CNB
US Dollar                  USD   36.968000  04.01   -1.731%  CNB
----------------------------------------------------------------
Argentinské peso           ARG   63.312487  03.01   -0.766%  IMF
Australský dollar          AUD   20.863000  04.01   -0.067%  CNB
Bahrainský dinár           BD    23.817399  03.01   -0.766%  IMF
Bangladézská taka          BDT    0.776169  06.10            IMF
Belgický frank             BEF    0.874570  04.01    0.771%  CNB
Botswanská pula            BWP    7.921572  02.01            IMF
Brazilský reai             BRR   22.594625  03.01            IMF
Bruneiský dollar           BRD   24.010728  03.01            IMF
Chilské peso               CLP    0.079986  03.01            IMF
Cínský yuan                CNY    5.063240  03.01            IMF
Dánská koruna              DKK    4.730000  04.01    0.831%  CNB
Finská markka              FIM    5.934000  04.01    0.781%  CNB
Francouzský frank          FRF    5.378000  04.01    0.768%  CNB
Indická rupie              INR    0.906817  03.01            IMF
Indonézský rupiah          IDR    0.004883  03.08            IMF
Irská libra                IEP   44.796000  04.01    0.769%  CNB
Irácký dinar               IQD   19.690989  03.01   -0.767%  IMF
Iránský rial               IRL    0.023724  21.12            IMF
Islandský kronur           ISK    0.494199  02.01            IMF
Italská lira               ITL    0.018221  04.01    0.774%  CNB
Japonský yen               JPY    0.323030  04.01   -1.350%  CNB
Jiho-Africký rand          ZAR    5.733089  03.01            IMF
Kanadský dollar            CAD   24.795000  04.01   -1.073%  CNB
Kolumbijské peso           COP    0.018954  03.01            IMF
Korejský won               KRW    0.034041  02.06            IMF
Kuwaitský dinar            KWD   19.325016  03.01   -0.225%  IMF
Libyjský dinar             LYD   32.034715  03.01   -1.229%  IMF
Lucemburský frank          LUF    0.874570  04.01    0.771%  CNB
Madarský forint            HUF    0.133260  04.01    0.901%  CNB
Malaysijský ringgit        MYR   11.029771  03.01            IMF
Maltézská lira             MTL   27.826386  02.01   -1.006%  IMF
Nepálská rupie             NPR    0.577713  03.01            IMF
Nizozemský gulden          NLG   16.009000  04.01    0.768%  CNB
Norská koruna              NOK    4.244000  04.01   -0.024%  CNB
Novozélandský dollar       NZD   16.508000  04.01   -0.440%  CNB
Ománský rial               RO    24.355883  03.01   -0.766%  IMF
Pakistánská rupie          PKR    0.809265  02.01            IMF
Polský zloty               PLN    9.071000  04.01   -0.242%  CNB
Portugalské escudo         PTE    0.175980  04.01    0.773%  CNB
Qatarský riyal             QR    11.514574  03.01            IMF
Rakouský silink            ATS    2.564000  04.01    0.786%  CNB
Recká drachma              GRD    0.103540  04.01    0.779%  CNB
Saudsko-Arabský riyal      SAR   11.191751  03.01            IMF
Singapurský dollar         SGD   24.010728  03.01            IMF
Slovenská koruna           SKK    0.802100  04.01    0.586%  CNB
Slovinský tolar            SIT    0.165180  04.01    0.824%  CNB
Spanelská peseta           ESP    0.212040  04.01    0.775%  CNB
Srí Lanská rupie           LKR    0.540535  03.01            IMF
Svédská koruna             SEK    3.946000  04.01   -0.554%  CNB
Svýcarský frank            CHF   23.166000  04.01    0.700%  CNB
Thajský baht               THB    0.930664  02.08            IMF
Trinidad & Tobago dollar   TTD    6.680972  03.01            IMF
U.A.E. dirham              AED   11.412699  02.01            IMF
Venezuelský bolivar        VEB    0.056192  01.11            IMF
XDR                        XDR   48.391000  04.01   -1.229%  CNB
XEU                        XEU   35.650000  01.03            CNB
================================================================
Kurzy oznacené CNB jsou prevzaty z Ceské národní banky a jejich
platnost je uvedená v tabulce. V odpoledních hodinách jsou vet-
sinou jiz uvádeny kurzy platné az následující pracovní den.

Kurzy oznacené IMF jsou vypocítány podle aktuálních kurzovních
tabulek Mezinárodního menového fondu. IMF pouzívá k výpoctum hod-
not výsledky na burzách v New Yorku a ve Frankfurtu. K prepoctu
na koruny byl pouzit XDR kurz CNB.

Vsechny hodnoty jsou bez záruky.

Nastavte si prosim pismo o pevne sirce (napr. Courier) a okno
alespon 64 znaku siroke.

================================================================
Tuto sluzbu Vam prinasi firma truXoft - http://truxoft.com
Piste nam na [email-masked] v pripade nejasnosti a poruch.

RUSENI A ZMENY MAILINGU NA: http://truxoft.com/kurzy/#mailing
================================================================