Subject: KURZY 31.1.2001 08:40
From: <[email-masked]>
To: "kurzy" <[email-masked]>
Date: Wed, 31 Jan 2001 00:40:25 -0600

KURZOVNÍ LÍSTEK 31.1.2001  08:40       http://truXoft.com/kurzy/

Zasílání KURZÙ sponzoruje:
PETRÁK & Partner - profesionální financní poradenství
[email-masked]
- zajistení kurzových a úrokových rizik
- optimalizace vztahu klient / banka
- správa aktiv

================================================================
MÌNA                       KÓD         CZK  PLATÍ     ZMÌNA
----------------------------------------------------------------
Nemecká marka              DEM   17.726000  31.01   -0.377%  CNB
Euro                       EUR   34.670000  31.01   -0.374%  CNB
Britská libra              GBP   55.157000  31.01    0.016%  CNB
US Dollar                  USD   37.868000  31.01    0.209%  CNB
----------------------------------------------------------------
Argentinské peso           ARG   63.136293  31.01   -0.137%  IMF
Australský dollar          AUD   20.534000  31.01    0.063%  CNB
Bahrainský dinár           BD    23.751099  31.01   -0.137%  IMF
Bangladézská taka          BDT    0.776169  06.10            IMF
Belgický frank             BEF    0.859450  31.01   -0.373%  CNB
Botswanská pula            BWP    7.921572  31.01            IMF
Brazilský reai             BRR   22.594625  31.01            IMF
Bruneiský dollar           BRD   24.010728  31.01            IMF
Chilské peso               CLP    0.079986  31.01            IMF
Cínský yuan                CNY    5.063240  31.01            IMF
Dánská koruna              DKK    4.646000  31.01   -0.386%  CNB
Finská markka              FIM    5.831000  31.01   -0.376%  CNB
Francouzský frank          FRF    5.285000  31.01   -0.377%  CNB
Indická rupie              INR    0.906817  31.01            IMF
Indonézský rupiah          IDR    0.004883  03.08            IMF
Irská libra                IEP   44.022000  31.01   -0.373%  CNB
Irácký dinar               IQD   19.636162  31.01   -0.137%  IMF
Iránský rial               IRL    0.023724  31.01            IMF
Islandský kronur           ISK    0.494199  31.01            IMF
Italská lira               ITL    0.017906  31.01   -0.373%  CNB
Japonský yen               JPY    0.325260  31.01    0.114%  CNB
Jiho-Africký rand          ZAR    5.733089  31.01            IMF
Kanadský dollar            CAD   25.212000  31.01    0.294%  CNB
Kolumbijské peso           COP    0.018954  31.01            IMF
Korejský won               KRW    0.034041  02.06            IMF
Kuwaitský dinar            KWD   19.349556  31.01   -0.137%  IMF
Libyjský dinar             LYD   32.383588  31.01   -0.098%  IMF
Lucemburský frank          LUF    0.859450  31.01   -0.373%  CNB
Madarský forint            HUF    0.130750  31.01   -0.373%  CNB
Malaysijský ringgit        MYR   11.029771  31.01            IMF
Maltézská lira             MTL   27.976323  31.01   -0.137%  IMF
Nepálská rupie             NPR    0.577713  31.01            IMF
Nizozemský gulden          NLG   15.733000  31.01   -0.374%  CNB
Norská koruna              NOK    4.234000  31.01   -0.353%  CNB
Novozélandský dollar       NZD   16.442000  31.01   -0.170%  CNB
Ománský rial               RO    24.288012  31.01   -0.137%  IMF
Pakistánská rupie          PKR    0.809265  31.01            IMF
Polský zloty               PLN    9.155000  31.01    0.285%  CNB
Portugalské escudo         PTE    0.172930  31.01   -0.374%  CNB
Qatarský riyal             QR    11.514574  31.01            IMF
Rakouský silink            ATS    2.520000  31.01   -0.356%  CNB
Recká drachma              GRD    0.101750  31.01   -0.372%  CNB
Saudsko-Arabský riyal      SAR   11.191751  31.01            IMF
Singapurský dollar         SGD   24.010728  31.01            IMF
Slovenská koruna           SKK    0.795460  31.01   -0.232%  CNB
Slovinský tolar            SIT    0.161270  31.01   -0.408%  CNB
Spanelská peseta           ESP    0.208370  31.01   -0.373%  CNB
Srí Lanská rupie           LKR    0.540535  31.01            IMF
Svédská koruna             SEK    3.928000  31.01    0.076%  CNB
Svýcarský frank            CHF   22.812000  31.01   -0.074%  CNB
Thajský baht               THB    0.930664  02.08            IMF
Trinidad & Tobago dollar   TTD    6.680972  31.01            IMF
U.A.E. dirham              AED   11.412699  31.01            IMF
Venezuelský bolivar        VEB    0.056192  01.11            IMF
XDR                        XDR   48.918000  31.01   -0.098%  CNB
XEU                        XEU   35.650000  01.03            CNB
================================================================
Kurzy oznacené CNB jsou prevzaty z Ceské národní banky a jejich
platnost je uvedená v tabulce. V odpoledních hodinách jsou vet-
sinou jiz uvádeny kurzy platné az následující pracovní den.

Kurzy oznacené IMF jsou vypocítány podle aktuálních kurzovních
tabulek Mezinárodního menového fondu. IMF pouzívá k výpoctum hod-
not výsledky na burzách v New Yorku a ve Frankfurtu. K prepoctu
na koruny byl pouzit XDR kurz CNB.

Vsechny hodnoty jsou bez záruky.

Nastavte si prosim pismo o pevne sirce (napr. Courier) a okno
alespon 64 znaku siroke.

================================================================
Tuto sluzbu Vam prinasi firma truXoft - http://truxoft.com
Piste nam na [email-masked] v pripade nejasnosti a poruch.

RUSENI A ZMENY MAILINGU NA: http://truxoft.com/kurzy/#mailing
================================================================