Subject: KURZY 7.2.2001 08:40
From: <[email-masked]>
To: "kurzy" <[email-masked]>
Date: Wed, 07 Feb 2001 00:41:03 -0600

KURZOVNÍ LÍSTEK 7.2.2001  08:40        http://truXoft.com/kurzy/

Zasílání KURZÙ sponzoruje:
PETRÁK & Partner - profesionální financní poradenství
[email-masked]
- zajistení kurzových a úrokových rizik
- optimalizace vztahu klient / banka
- správa aktiv

================================================================
MÌNA                       KÓD         CZK  PLATÍ     ZMÌNA
----------------------------------------------------------------
Nemecká marka              DEM   17.732000  07.02   -0.488%  CNB
Euro                       EUR   34.680000  07.02   -0.488%  CNB
Britská libra              GBP   54.441000  07.02   -0.423%  CNB
US Dollar                  USD   37.125000  07.02    0.089%  CNB
----------------------------------------------------------------
Argentinské peso           ARG   63.065913  07.02   -0.136%  IMF
Australský dollar          AUD   20.354000  07.02   -0.547%  CNB
Bahrainský dinár           BD    23.724680  07.02   -0.136%  IMF
Bangladézská taka          BDT    0.776169  06.10            IMF
Belgický frank             BEF    0.859690  07.02   -0.488%  CNB
Botswanská pula            BWP    7.921572  07.02            IMF
Brazilský reai             BRR   22.594625  07.02            IMF
Bruneiský dollar           BRD   24.010728  07.02            IMF
Chilské peso               CLP    0.079986  07.02            IMF
Cínský yuan                CNY    5.063240  07.02            IMF
Dánská koruna              DKK    4.647000  07.02   -0.450%  CNB
Finská markka              FIM    5.833000  07.02   -0.478%  CNB
Francouzský frank          FRF    5.287000  07.02   -0.489%  CNB
Indická rupie              INR    0.906817  07.02            IMF
Indonézský rupiah          IDR    0.004883  03.08            IMF
Irská libra                IEP   44.035000  07.02   -0.486%  CNB
Irácký dinar               IQD   19.614290  07.02   -0.137%  IMF
Iránský rial               IRL    0.023724  07.02            IMF
Islandský kronur           ISK    0.494199  07.02            IMF
Italská lira               ITL    0.017911  07.02   -0.489%  CNB
Japonský yen               JPY    0.323950  07.02    1.117%  CNB
Jiho-Africký rand          ZAR    5.733089  07.02            IMF
Kanadský dollar            CAD   24.610000  07.02   -0.634%  CNB
Kolumbijské peso           COP    0.018954  07.02            IMF
Korejský won               KRW    0.034041  02.06            IMF
Kuwaitský dinar            KWD   19.279400  07.02   -0.182%  IMF
Libyjský dinar             LYD   32.068477  07.02    0.041%  IMF
Lucemburský frank          LUF    0.859690  07.02   -0.488%  CNB
Madarský forint            HUF    0.130730  07.02   -0.464%  CNB
Malaysijský ringgit        MYR   11.029771  07.02            IMF
Maltézská lira             MTL   27.716937  07.02    0.653%  IMF
Nepálská rupie             NPR    0.577713  07.02            IMF
Nizozemský gulden          NLG   15.737000  07.02   -0.487%  CNB
Norská koruna              NOK    4.239000  07.02   -0.235%  CNB
Novozélandský dollar       NZD   16.411000  07.02    0.134%  CNB
Ománský rial               RO    24.261031  07.02   -0.136%  IMF
Pakistánská rupie          PKR    0.809265  02.02            IMF
Polský zloty               PLN    9.130000  07.02   -0.620%  CNB
Portugalské escudo         PTE    0.172980  07.02   -0.489%  CNB
Qatarský riyal             QR    11.514574  07.02            IMF
Rakouský silink            ATS    2.520000  07.02   -0.513%  CNB
Recká drachma              GRD    0.101780  07.02   -0.479%  CNB
Saudsko-Arabský riyal      SAR   11.191751  07.02            IMF
Singapurský dollar         SGD   24.010728  07.02            IMF
Slovenská koruna           SKK    0.793770  07.02   -0.465%  CNB
Slovinský tolar            SIT    0.160830  07.02   -0.464%  CNB
Spanelská peseta           ESP    0.208430  07.02   -0.487%  CNB
Srí Lanská rupie           LKR    0.540535  07.02            IMF
Svédská koruna             SEK    3.890000  07.02   -0.256%  CNB
Svýcarský frank            CHF   22.564000  07.02   -0.265%  CNB
Thajský baht               THB    0.930664  02.08            IMF
Trinidad & Tobago dollar   TTD    6.680972  07.02            IMF
U.A.E. dirham              AED   11.412699  07.02            IMF
Venezuelský bolivar        VEB    0.056192  01.11            IMF
XDR                        XDR   48.442000  07.02    0.041%  CNB
XEU                        XEU   35.650000  01.03            CNB
================================================================
Kurzy oznacené CNB jsou prevzaty z Ceské národní banky a jejich
platnost je uvedená v tabulce. V odpoledních hodinách jsou vet-
sinou jiz uvádeny kurzy platné az následující pracovní den.

Kurzy oznacené IMF jsou vypocítány podle aktuálních kurzovních
tabulek Mezinárodního menového fondu. IMF pouzívá k výpoctum hod-
not výsledky na burzách v New Yorku a ve Frankfurtu. K prepoctu
na koruny byl pouzit XDR kurz CNB.

Vsechny hodnoty jsou bez záruky.

Nastavte si prosim pismo o pevne sirce (napr. Courier) a okno
alespon 64 znaku siroke.

================================================================
Tuto sluzbu Vam prinasi firma truXoft - http://truxoft.com
Piste nam na [email-masked] v pripade nejasnosti a poruch.

RUSENI A ZMENY MAILINGU NA: http://truxoft.com/kurzy/#mailing
================================================================