Subject: KURZY 9.5.2001 07:40
From: [email-masked]
To: kurzy<[email-masked]>
Date: Wed, 09 May 2001 00:40:10 -0500

KURZOVNÍ LÍSTEK 9.5.2001  07:40        http://truXoft.com/kurzy/

Zasílání KURZÙ sponzoruje:
PETRAK & Partner - Czech financial consulting
[email-masked]

================================================================
MÌNA                       KÓD         CZK  PLATÍ     ZMÌNA
----------------------------------------------------------------
Nemecká marka              DEM   17.703000  09.05   -0.017%  CNB
Euro                       EUR   34.625000  09.05   -0.014%  CNB
Britská libra              GBP   55.784000  09.05    0.262%  CNB
US Dollar                  USD   38.824000  09.05    0.070%  CNB
----------------------------------------------------------------
Argentinské peso           ARG   62.549281  09.05   -0.003%  IMF
Australský dollar          AUD   20.124000  09.05   -0.164%  CNB
Bahrainský dinár           BD    23.530253  09.05   -0.003%  IMF
Bangladézská taka          BDT    0.776169  01.05            IMF
Belgický frank             BEF    0.858330  09.05   -0.015%  CNB
Botswanská pula            BWP    7.921572  09.05            IMF
Brazilský reai             BRR   22.594625  09.05            IMF
Bruneiský dollar           BRD   24.010728  09.05            IMF
Chilské peso               CLP    0.079986  09.05            IMF
Cínský yuan                CNY    5.063240  09.05            IMF
Dánská koruna              DKK    4.638000  09.05   -0.022%  CNB
Finská markka              FIM    5.824000  09.05            CNB
Francouzský frank          FRF    5.279000  09.05            CNB
Indická rupie              INR    0.906817  09.05            IMF
Indonézský rupiah          IDR    0.004883  03.08            IMF
Irská libra                IEP   43.965000  09.05   -0.014%  CNB
Irácký dinar               IQD   19.453633  09.05   -0.003%  IMF
Iránský rial               IRL    0.023724  08.05            IMF
Islandský kronur           ISK    0.494199  09.05            IMF
Italská lira               ITL    0.017882  09.05   -0.017%  CNB
Japonský yen               JPY    0.320180  09.05   -0.087%  CNB
Jiho-Africký rand          ZAR    5.733089  09.05            IMF
Kanadský dollar            CAD   25.321000  09.05    0.087%  CNB
Kolumbijské peso           COP    0.018954  08.05            IMF
Korejský won               KRW    0.034041  08.05            IMF
Kuwaitský dinar            KWD   19.217841  09.05   -0.263%  IMF
Libyjský dinar             LYD   34.738102  09.05    0.203%  IMF
Lucemburský frank          LUF    0.858330  09.05   -0.015%  CNB
Madarský forint            HUF    0.133190  09.05    0.642%  CNB
Malaysijský ringgit        MYR   11.029771  09.05            IMF
Maltézská lira             MTL   28.400562  09.05    1.073%  IMF
Nepálská rupie             NPR    0.577713  09.05            IMF
Nizozemský gulden          NLG   15.712000  09.05   -0.013%  CNB
Norská koruna              NOK    4.292000  09.05    0.257%  CNB
Novozélandský dollar       NZD   16.351000  09.05   -0.378%  CNB
Ománský rial               RO    24.062226  09.05   -0.003%  IMF
Pakistánská rupie          PKR    0.809265  09.05            IMF
Polský zloty               PLN    9.830000  09.05    0.122%  CNB
Portugalské escudo         PTE    0.172710  09.05   -0.012%  CNB
Qatarský riyal             QR    11.514574  09.05            IMF
Rakouský silink            ATS    2.516000  09.05   -0.040%  CNB
Recká drachma              GRD    0.101610  09.05   -0.020%  CNB
Saudsko-Arabský riyal      SAR   11.191751  09.05            IMF
Singapurský dollar         SGD   24.010728  09.05            IMF
Slovenská koruna           SKK    0.800810  09.05    0.257%  CNB
Slovinský tolar            SIT    0.159830  09.05   -0.206%  CNB
Spanelská peseta           ESP    0.208100  09.05   -0.014%  CNB
Srí Lanská rupie           LKR    0.540535  07.05            IMF
Svédská koruna             SEK    3.804000  09.05    0.582%  CNB
Svýcarský frank            CHF   22.440000  09.05   -0.085%  CNB
Thajský baht               THB    0.930664  01.05            IMF
Trinidad & Tobago dollar   TTD    6.680972  09.05            IMF
U.A.E. dirham              AED   11.412699  09.05            IMF
Venezuelský bolivar        VEB    0.056192  14.03            IMF
XDR                        XDR   49.342000  09.05    0.203%  CNB
XEU                        XEU   35.650000  01.03            CNB
================================================================
Kurzy oznacené CNB jsou prevzaty z Ceské národní banky a jejich
platnost je uvedená v tabulce. V odpoledních hodinách jsou vet-
sinou jiz uvádeny kurzy platné az následující pracovní den.

Kurzy oznacené IMF jsou vypocítány podle aktuálních kurzovních
tabulek Mezinárodního menového fondu. IMF pouzívá k výpoctum hod-
not výsledky na burzách v New Yorku a ve Frankfurtu. K prepoctu
na koruny byl pouzit XDR kurz CNB.

Vsechny hodnoty jsou bez záruky.

Nastavte si prosim pismo o pevne sirce (napr. Courier) a okno
alespon 64 znaku siroke, nebo zmente format mailingu na 
'HTML e-mail' pres formular na http://truxoft.com/kurzy pokud
se Vam nezobrazuji zarovnane sloupce

================================================================
Tuto sluzbu Vam prinasi firma truXoft - http://truxoft.com
Piste nam na [email-masked] v pripade nejasnosti a poruch.

RUSENI A ZMENY MAILINGU NA: http://truxoft.com/kurzy/#mailing
================================================================